Verrassingsvrijdag: supercool zomerpakket!

En toen was het alweer VerrassingsVrijdag!

De laatste voordat ik op vakantie ga, dus grijp je kans want er is een supercool zomerpakket te winnen! Met heftige kleurtjes nagellak, een bagagetag en nog véél meer leuks...

Eindelijk vakantie!

Ik schreef het gisteren al tijdens mijn duik in de Zomertrends: de meiden hebben eindelijk vakantie. Ze zijn donderdag uit school direct met opa en oma meegegaan (mamma moest namelijk nodig op terras zitten met een borrel stukjes tikken) en ze komen maandag pas terug.

Zoals ik als schreef op Twitter: de moeder in mij huilt, het meisje in mij gilt van vreugde!

En als gevolg van deze pas verworven vrijheid moest ik gisteravond natúúrlijk even met een paar vriendinnen ouderwets de stad in. Heerlijk was dat zeg, echt zalig. Het opstaan daarentegen was iets minder zalig – o ja, ik drink bijna niet meer, dat was ik even vergeten, kwam door de drank natuurlijk – want ik had gedurende de avond één slokje bubbels teveel genomen. Hips. Maar gezellig wás het.

prosseco

Zomerpakket winnen?

Afijn. To the point. VerrassingsVrijdag. Vanwege mijn zomerkater houden we het simpel. Like, deel of Tweet deze blog en laat een reactie achter. Vertel waarom jouw vakantie dit jaar heel bijzonder is (of wordt).

Aapjes kijken

En tenslotte, ga je dit jaar buiten Europa op vakantie, dan is het misschien leuk om mee te doen aan de Kidz-fotowedstrijd die ik op de reissite van Koning Aap tegenkwam. Sta jij misschien komend seizoen met je familie in de nieuwe brochure!

15 Responses to "Verrassingsvrijdag: supercool zomerpakket!"

• Gerda
    19 juli 2013 - 10:21

Mijn vakantie dit jaar… is al achter de rug. Afgelopen maart zijn manlief en ik 3 heerlijke weken op familiebezoek geweest bij broer en schonezus. En laten zij nou wonen op Curacao! Het was (weer) heerlijk en ontspannend. En dat was maar goed ook want manlief had behoorlijk last van zijn rug al vanaf december en is afgelopen juni geopereerd aan een hernia. Dus nu met dit heerlijke weer in deze vakantieperiode zijn wij gewoon thuis! En werk ik gewoon door op kantoor. Met als enigste uitje samen een rondje wandelen door de buurt na het avondeten. Want fietsen en autorijden is voor hem voorlopig uit de boze, helaas. Gelukkig hebben wij een heerlijke tuin met een geweldige overkapping en buitenkachel voor ’s avonds en vermaken wij ons dus thuis ook wel. Ik wens je een heerlijke vakantie met je gezin en ik ga straks genieten van het weekend met veel barbecue en rosé! Groetjes uit Harderwijk!

• Annekek
    19 juli 2013 - 10:34

Ik ga een paar daagjes naar de andere kant van NL; het nieuwe paleisje van mijn broertje en zijn vriendin bewonderen. Mijn broertje heeft nl ander werk en moest daarom verhuizen, zijn vriendin is mee. Inmiddels is broertje-lief naar het buitenland voor een paar weken (voor werk) en zit zij dus alleen daar. Best jammer als je nog niemand kent. Wij gaan haar dus paar daagjes opvrolijken en samen de omgeving verkennen.

Bijzonder?! Hmm niet echt misschien, maar mijn kleine broertje woont nu toch wel heel ver….(gevoelsmatig dan he?!). En ach een paar daagjes weg is toch ook wel lekker, lukt anders ook niet (hebben boerderij)

• suus uit frankrijk
    19 juli 2013 - 10:49

acht weken lang is de vakantie hier….maar gelukkig hebben we een mooi zwembad in de tuin,een échte!vier badderende kinderen,waarvan er twee niet kunnen zwemmen,dus da’s goed in de gaten houden dus!Eind volgende week gaan we een weekje met z’n zessen naar Argèles,en daarna twee weken bij schoonpaps in huis.Dat is geen straf hoor,aan de Middelandse Zeekust,daar waar ik ooit mijn man leerde kennen,en koken dat mijn schoonvader kan!!
    Iedereen een hele fijne vakantie toegewenst,wij nemen nog maar een duik!

• Tanja.h
    19 juli 2013 - 11:28

Dit jaar voor het eerst niet naar de camping. Dat is wel wennen want we woonden de zomermaanden daar, Maar ik heb van mijn tuin een mini mini camping gemaakt met wel een hele grote caravan 😉 en vermaak me hier ook wel 🙂

• petra
    19 juli 2013 - 13:02

Na achttien jaar met z`n drietjes, dit jaar met z`n tweetjes op vakantie.
    Het duurt ook nog wel even voor wij weg gaan. Pas over vier weken namelijk.
    Onze dochter is achttien en trekt inmiddels haar eigen plan. Zij is op dit moment
    al voor de vierde keer na het behalen van haar havodiploma, op reis.
    Maandag komt ze thuis en over anderhalve week gaat ze nog een keer.
    Voor ons zal het erg vreemd zijn om haar achter te laten maar ja, we
    moeten er toch aan wennen dat dat kleine blonde meisje niet meer zo klein is.
    Waar we heengaan weten we nog niet. Wij zijn niet van die planners, zien wel wat er
    op ons pad komt. Behalve ons kind gaat ook de hond niet mee, die moet namelijk op het kind passen, of is het andersom?

• nyn
    19 juli 2013 - 13:18

Mijn vakantie wordt dit jaar heel speciaal, omdat ik vanaf eind deze maand een jaar op vakantie ga! Of op reis, zoals mijn vriend zegt.
    Het wordt een rondreis door China, Vietnam, Cambodja, Laos, Burma, Australie, Nieuw Zeeland, Indonesie en Maleisie. Dit wordt echt een topjaar!
    Esther, jij ook veel plezier op vakantie en nu een weekendje zonder kids!

• lola
    19 juli 2013 - 14:02

Vakantie hebben we al gehad, ik mag nu met mijn dikke buik niet meer vliegen. Wij genieten nu van de lekkere warme avonden in de tuin, ik moet zeggen dat dat ook niet verkeerd voelt.
    vooral als onze kleine worm met ons mee aan het genieten is en mijn buik gezellig laat dansen.
    Dus voor mijn ons op dit moment, optimaal genieten van het vakantiegevoel…

Overdag werken met de airco op 24 graden is overigens ook geen straf..
    van mij mag de zomer nog wel even zo doorgaan.

Voor jullie FIJNE VAKANTIE

• Elise
    19 juli 2013 - 20:36

De afgelopen 10 jaar zijn we steeds naar Azië op vakantie geweest, maar dit jaar een B&B in de Alblasserwaard want we verwachten in augustus ons eerste kindje! We hebben lang gewacht, daarom wordt dit onze meest bijzondere zomervakantie ooit!

• Wendy
    19 juli 2013 - 21:53

helaas alleen 3 dagen Disney volgende week met superveel korting, heel veel zin in. Verder nog veel uurtjes balkon met zon hoop ik 🙂

• Anita V.
    19 juli 2013 - 22:03

Mijn vakantie dit jaar… krijgt een heel andere invulling nu mijn man ziek blijkt te zijn. Inmiddels geopereerd is het nu wachten op de weefseluitslagen. Afhankelijk daarvan kunnen we misschien nog op pad. Voorlopig waarderen we vooral dat we er gewoon zijn. Voor elkaar en met elkaar.

• Annette
    19 juli 2013 - 22:26

Dit jaar wordt voor mij een bijzondere vakantie, omdat ik dan 40 word (net als jij in aug).

• esthervuijsters
    19 juli 2013 - 22:45

Jeetje, wat een heftige, vrolijke en vooral verschillende behalen allemaal!!

• Miranda
    19 juli 2013 - 22:59

Voor het eerst met onze caravan weg! Afscheid genomen van onze tent en van een andere droom. Maar nu genieten van de zomer en elkaar. Fijne vakantie en/of zomer voor iedereen.

• Marion Thomas
    20 juli 2013 - 07:46

Omdat ik dit jaar een soort ”mini-vakantie” had tijdens mijn revalidatie(opname in het astmacentrum in Zwitserland) Afgelopen week kwam mijn vriend op bezoek en hebben we genoten van de omgeving, voor het eerst samen in het buitenland(zijn 1e vakantie buiten NL) en gelijk voor het 1st vliegen & alleen op reis, alles om mij te kunnen zien..Afgelopen Dinsdag zijn we de berg(jakobshoorn) opgegaan en boven op de berg, op een sneeuwvlakte, midden in de zomer op ong.2500 meter……Is hij op zijn knieën gegaan en heeft mij ten huwelijk gevraagd! Een vakantie om nooit meer te vergeten – Love- .. Woensdag ochtend moest hij weer vroeg naar NL, maar gelukkig mag ik morgen ook naar huis, eindelijk genieten…